sedona - grand canyon - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van kees en henny flier - WaarBenJij.nu sedona - grand canyon - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van kees en henny flier - WaarBenJij.nu

sedona - grand canyon

Door: hennyenkees

Blijf op de hoogte en volg kees en henny

15 Mei 2010 | Verenigde Staten, Tusayan

Nou, dat was niet zo'n beste nacht! De buren hadden de tv knetterhard staan en om 1.00 uur hebben we de receptie maar eens gebeld of ze er iets aan konden doen, want we konden echt niet slapen. Na enige tijd hoorden we de telefoon overgaan bij de buren (hoezo gehorig?) en even daarna werd er op hun deur geklopt, alles zonder reactie. Wij waren inmiddels klaarwakker en wachtten met spanning af wat er zou gebeuren. Nou, niet veel! Na 5 minuten werd er weer gebeld, daarna weer geklopt/gebonkt, maar er werd niet gereageerd en de tv ging ook niet zachter! Na een kwartier werden wij gebeld dat ze geen reactie kregen (goh!) en kregen we earplugs aangeboden. Dan maar...
Lagen we net m.o.m. te doezelen werd er weer gebeld: we konden ook een andere kamer krijgen!!!! Ja dahag, midden in de nacht verkassen zeker. Mooi niet!
Enigszins brak vanmorgen vertrokken naar Grand Canyon via Sunset Crater Vulcano National Monument: een slapende vulkaankegel temidden van een zwart vulkaanlandschap. Zelf helemaal naar boven geklommen, pfft.
Daarna het Wupatki National Monument: diverse ruïnes van pueblo's van de Sinagua Indianen die hier tot ca 1100 hebben gewoond.
Door naar de Grand Canyon: overweldigend! En dan hebben we alleen nog maar het eerste het beste Vista point gezien... Straks gaan we iig even naar het Imax theater om de hoek om de film "Grand Canyon, the hidden secrets" te bekijken. Moet je gezien hebben volgens iedereen, dus dat doen we braaf.

• 15 Mei 2010 - 08:15

Joris:

Waarom nou geen foto's van de Grand Canyon?? Die wil ik zien!!!
    Veel plezier met de helicoptervlucht morgen (pap!), lijkt me echt heel gaaf... Ben hier wel een beetje jaloers!

• 15 Mei 2010 - 14:35

Thijs:

Eens met Joris, meer foto's. (ook leuk voor ma).

• 17 Mei 2010 - 11:57

Louisenwilma:

Dat van die brakke nachten kennen wij inmiddels ook.Later vandaag bijwerking van ons verslag. Veelplezier met de helikoptervlucht.