de allerlaatste... - Reisverslag uit Peking, China van kees en henny flier - WaarBenJij.nu de allerlaatste... - Reisverslag uit Peking, China van kees en henny flier - WaarBenJij.nu

de allerlaatste...

Door: hennyenkees

Blijf op de hoogte en volg kees en henny

28 September 2011 | China, Peking

Vanmorgen rond de klok van zes uur weer lekker thuis, exact een uur na de landing, dus dat mag wel een voorspoedige overtocht heten! 12 uur is een toch hele zit in een vliegtuig en slapen lukt altijd maar zeer matig. Toen eerst maar gewacht tot de winkels opengingen voor die lonkende bruine boterham met kaas en verder maar wat aangerommeld: wassen gedraaid, boodschappen gehaald, middagdutje gedaan, proberen weer in het nederlandse ritme te komen.
Het was een schitterende, maar ook vermoeiende reis. Een groepreis is toch heel wat anders dan met z'n tweeën op pad. We hebben heel veel indrukken opgedaan, die nog lang niet allemaal verwerkt zijn. Een aantal keren ook gedacht: ik ben blij dat mijn wiegje in Nederland stond...
Kortom, een ervaring die we niet hadden willen missen, ook het reizen met een groep vrienden binnen een grotere groep is goed bevallen. Een aantal keren alleen met ons zessen op pad, maar ook onze eigen contacten binnen de groep. De reisleidster was top, wist veel over China, had humor en hield de individuele groepsleden goed in de gaten. We hebben veel gelachen!
Bij het vorige reisverslag zijn nog een aantal nieuwe fotoos geplaatst. Ik vond het leuk om het verslag bij te houden en aan de reacties -die we zeer op prijs stelden!- merkten we dat jullie ervan mee genoten!
Dit was het dan, tot de volgende verre reis!

• 28 September 2011 - 17:36

Yoke:

Ha Henny en Kees,
    Welkom thuis in het zeer zonnige Nederland.
    We hebben jullie tijdens onze vakanties gevolgd, nog niet alles gelezen maar dat komt nog.
    Tot ziens

• 28 September 2011 - 18:28

Thijs:

hoi hoi

welkom terug back ik Holland wauw zeg gave reis hebben jullie gehad een hele ervaring rijker nu aan het bij komen van het tijd verschil super mooie foto's ik was er een beetje laat achter gekomen dat jullie naar China gingen maar de laatste dagen heb ik jullie volop gevolgd

groetjes Neef Thijs

• 03 Oktober 2011 - 14:26

Louis:

DRUK,DRUK, DRUK nu we weer thuis zijn. Ook door de plotselinge operatie van mijn moeder.
    Bijna geen tijd om nog terug te denken aan die geweldige 4 weken die we met elkaar gehad hebben in dat prachtige land van de slapende draken.
    We zien uit naar de reunie/get together van einde deze maand om er nog een onder het genot van (deze keer wel) een lekkere wit wijntje bij stil te staan. Hou jullie haaks en tot gauw maar weer