Osaka - Reisverslag uit Osaka, Japan van kees en henny flier - WaarBenJij.nu Osaka - Reisverslag uit Osaka, Japan van kees en henny flier - WaarBenJij.nu

Osaka

Door: Henny

Blijf op de hoogte en volg kees en henny

23 December 2012 | Japan, Osaka

Pas halverwege :-( Nu bijna 8 uur wachten en dan nog een vlucht van zo'n 11 uur...
Wel nog iets nieuws ontdekt: bij binnenkomst wordt hier op een of andere manier van iedereen de temperatuur gescand! En overal borden met het verzoek om je te melden wanneer je je tijdens de vlucht niet goed voelde, dan mag je in quarantaine!
In de wachtruimtes hier allemaal onmogelijke stoelen, maar voor weinig kun je terecht in een zogenaamde refresh cabin. Hier vind je makkelijke stoelen, warme en koude dranken, massagestoelen (lekker!) wifi en als je wil zelfs een douche! En voor de rest moet je de tijd toch gewoon uitzitten.

• 23 December 2012 - 06:34

Peter Paternotte:

In elk geval kunnen jullie Japan nu ook bijschrijven op jullie 'destinations list', zeker als je daar in een luie stoel hebt gezeten.....Hele goede reis verder naar het zuiden en we kijken uit naar het volgende Kiwibericht!

• 23 December 2012 - 09:58

Louis Anderson:

Nooit geweten dat de route naar nieuw Zeeland over Japan zou lopen
    In ieder geval leuk om even in de bakermat van Japan, te weten Osaka te zijn. Nog voordat Tokio bestond was Osaka al een feit. Balen dat wachten natuurlijk en dan ook nog voorafgegaan en gevolgd doort lange vluchten. Maar gelukkig straks alle kans om lekker uit te rusten in een prachtig land. Geniet ervan en denk ook een beetje aan ons in een nat, maar niet erg koud Nederlandje. Enjoy!!

• 23 December 2012 - 12:46

Jan V.d.Flier:

Eerst het zuur en dan het zoet, zo zal het jullie ook wel vergaan. Zo'n lange onderbreking geeft misschien net dat beetje slaap dat je nodig hebt om in NZ direct achter het stuur te kruipen.
    Goeie reis verder.

• 23 December 2012 - 13:39

Jan En Yoke:

Ha Beiden,
    Lijkt me heerlijk die douche en massagestoelen.
    Daarna op weg naar Nieuw Zeeland.
    Ben benieuwd naar jullie ervaringen. geniet ervan.