Weer thuis - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van kees en henny flier - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van kees en henny flier - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Henny

Blijf op de hoogte en volg kees en henny

31 Juli 2016 | Nederland, Uitgeest

De laatste dag op zee heeft weinig vermeldenswaardigs, het tempo ligt vrij laag, behalve op de spinfiets :-)
Je hobbelt een beetje van maaltijd naar maaltijd, kijkt hier en daar eens of er nog wat leuks te doen is, loopt je rondjes op het wandeldek of pakt wat zon op het Lidodek.
De koffers moeten uiterlijk 00.00 uur op de gang staan, dus met inpakken ben je ook weer even zoet....
Vóór 7 uur zondagochtend lagen we al aan de kade in Amsterdam en om half 9 konden we van boord. Terwijl wij zaten te ontbijten was "onze" hut, op de badkamer na, alweer klaargemaakt voor de volgende gasten. De eersten komen om 12.00 uur al aan boord. Gigantische organisatie, maar het meeste loopt gestroomlijnd!

De foto's van Stavanger staan nu bij dat verslag (het vorige dus)
Ik denk nu ook te begrijpen waarom er soms stukken tekst wegvallen: deze website kan blijkbaar geen emoticons aan, behalve een simpel :-(