Nogmaals vervolg hoop ik... - Reisverslag uit Bergen, Noorwegen van kees en henny flier - WaarBenJij.nu Nogmaals vervolg hoop ik... - Reisverslag uit Bergen, Noorwegen van kees en henny flier - WaarBenJij.nu

Nogmaals vervolg hoop ik...

Door: Henny

Blijf op de hoogte en volg kees en henny

20 Juli 2016 | Noorwegen, Bergen

Hoewel het internet aan boord schreeuwend duur is, is het traag als dikke stroop en raakt de helft van mijn verslag tot twee keer toe lost in space!! Zit ik al te stressen om zo snel mogelijk te werken, krijg je dat!
Fotoos staan ook al in de verkeerde volgorde én bij een verslag dat er nog niet is, kortom ik ga in Bergen wel naar de Starbucks om op mijn gemak te kijken wat ik nog kan herstellen....
Vervolg 19/7:
Al met al waren we nu toch wakker en dus ruim op tijd om het afmeren om acht uur in Eidfjord te aanschouwen. Heeft wat voeten in aarde voor zo'n schip aan de kade ligt!
Bij het van boord gaan werd Kees aangehouden omdat míjn foto op zíjn boordpas stond. Ik werd in Amsterdam al tegengehouden omdat er géén foto op míjn pas stond.... Gedoe! Enfin,wat in het dorpje rondgewandeld, waarbij we regelmatig een milieuvriendelijke dakbedekking van berkenbast met gras tegenkwamen. Ook zagen we een hele rij bomen ingepakt in gepunnikte huisvlijt, geen idee wat de diepere achtergrond daarvan is. 's Middags met een excursie via de Måbødalenvallei en de Sysendam naar de Vøringsfossen waterval. Dikke pech, want het was zó mistig dat we de waterval alleen konden horen! Daarna nog naar het Hardanger Naturcenter met een schitterende panoramafilm over fjorden, bergen en watervallen. Om half zes weer afgevaren op weg naar Bergen.

  • 20 Juli 2016 - 16:51

    Riet:

    Hoop dat jullie in Bergen beter weer treffen!

  • 21 Juli 2016 - 11:02

    Kees En Henny Van Der Flier:

    Gelukt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

kees en henny

In de maand september maken wij -samen met Jack&Riet en Louis&Wilma- een rondreis door (een deel) van China. Graag willen we jullie weer laten delen in wat we daar zoal zien en beleven. Aarzel niet om te reageren, want vorige keer vonden we het ook erg leuk om jullie reacties te lezen!

Actief sinds 26 April 2010
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 77360

Voorgaande reizen:

17 Juli 2016 - 31 Juli 2016

Fjordencruise naar de Noordkaap

27 April 2014 - 11 Mei 2014

Moskou, St. Petersburg, Gouden Cirkel, 2014

15 Juli 2013 - 29 Juli 2013

IJsland 2013

22 December 2012 - 17 Januari 2013

Nieuw Zeeland 2012

31 Augustus 2011 - 28 September 2011

CHINA-2011

01 Mei 2010 - 27 Mei 2010

USA-2010

Landen bezocht: