Nogmaals vervolg hoop ik... - Reisverslag uit Bergen, Noorwegen van kees en henny flier - WaarBenJij.nu Nogmaals vervolg hoop ik... - Reisverslag uit Bergen, Noorwegen van kees en henny flier - WaarBenJij.nu

Nogmaals vervolg hoop ik...

Door: Henny

Blijf op de hoogte en volg kees en henny

20 Juli 2016 | Noorwegen, Bergen

Hoewel het internet aan boord schreeuwend duur is, is het traag als dikke stroop en raakt de helft van mijn verslag tot twee keer toe lost in space!! Zit ik al te stressen om zo snel mogelijk te werken, krijg je dat!
Fotoos staan ook al in de verkeerde volgorde én bij een verslag dat er nog niet is, kortom ik ga in Bergen wel naar de Starbucks om op mijn gemak te kijken wat ik nog kan herstellen....
Vervolg 19/7:
Al met al waren we nu toch wakker en dus ruim op tijd om het afmeren om acht uur in Eidfjord te aanschouwen. Heeft wat voeten in aarde voor zo'n schip aan de kade ligt!
Bij het van boord gaan werd Kees aangehouden omdat míjn foto op zíjn boordpas stond. Ik werd in Amsterdam al tegengehouden omdat er géén foto op míjn pas stond.... Gedoe! Enfin,wat in het dorpje rondgewandeld, waarbij we regelmatig een milieuvriendelijke dakbedekking van berkenbast met gras tegenkwamen. Ook zagen we een hele rij bomen ingepakt in gepunnikte huisvlijt, geen idee wat de diepere achtergrond daarvan is. 's Middags met een excursie via de Måbødalenvallei en de Sysendam naar de Vøringsfossen waterval. Dikke pech, want het was zó mistig dat we de waterval alleen konden horen! Daarna nog naar het Hardanger Naturcenter met een schitterende panoramafilm over fjorden, bergen en watervallen. Om half zes weer afgevaren op weg naar Bergen.

• 20 Juli 2016 - 16:51

Riet:

Hoop dat jullie in Bergen beter weer treffen!

• 21 Juli 2016 - 11:02

Kees En Henny Van Der Flier: