Pismo Beach/San Luis Obispo - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van kees en henny flier - WaarBenJij.nu Pismo Beach/San Luis Obispo - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van kees en henny flier - WaarBenJij.nu

Pismo Beach/San Luis Obispo

Door: hennyenkees

Blijf op de hoogte en volg kees en henny

07 Mei 2010 | Verenigde Staten, Pismo Beach

A lazy day today. ´s Morgens naar San Luis Obispo. De historische wandelroute gedaan, maar die viel ons erg tegen. Was gedeeltelijk ook een puzzeltocht: dan moest je toch weer net ergens een straatje in of een hoekje om, voordat je het gebouw gevonden had. De gebouwen op zich vonden we ook niet zo boeiend, maar dat kan natuurlijk aan ons liggen...
Vervolgens terug naar Pismo Beach, even over de pier gelopen, broodje gescoord bij de Subway, schoenen voor Kees en T-shirts voor Jasper in de shoppingmall en daarna lekker een boekje gelezen op een bankje in de schaduw. Blij dat we hier niet in de zomer zijn, want het is nu al flink heet.

• 07 Mei 2010 - 06:38

Louis En Wilma:

Wees maar blij met een lekker lui dagje met een aangename temperatuur.
    Ik ben geconfronteerd met een dag keihard werken terwijl het buiten pijpenstelen goot.
    Maar verschil moet er wezen toch? En wat je zegt: het kan daar veel warmer zijn.
    Toen ik (Louis) pasgeleden in Las Vegas was was het er al 35 graden (Celsius dus). Enjou today again.