we zijn er! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van kees en henny flier - WaarBenJij.nu we zijn er! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van kees en henny flier - WaarBenJij.nu

we zijn er!

Door: hennyenkees

Blijf op de hoogte en volg kees en henny

02 Mei 2010 | Verenigde Staten, San Francisco

Kort verslagje, want het is hier nu half 9 's avonds, maar voor ons is het half 6 's morgens na een nachtje doorhalen en zo voelen we ons intussen ook....
Alles ging prima, alleen de koffer heeft het loodje gelegd: rits gaat niet meer dicht. Dus meteen maar een nieuwe gekocht bij Macy's hier om de hoek. Ook al even op een terrasje gezeten bij Fisherman's Wharf, lekker in het zonnetje, graadje of 18 en met de cable car terug naar het hotel.
Over niet al te lange tijd gaat hier in alle opzichten het licht uit, dus wat ons betreft welterusten!

• 02 Mei 2010 - 11:11

Louis En Wilma:

Welterusten of als je dit leest waarschijnlijk goedemorgen.
    Klinkt (op de koffer na) allemaal prima. Waarschijnlijk nog geen visje verschalkt? Doe Alcatraz (the Rock) de groeten van mij.
    Geniet er allemaal van.

Onze Thailand reis is gecancelled vanwege politieke onrust aldaar.
    We proberen nu 3,5 week Indonesie vanaf 13 mei te boeken. Horen dinsdag daarover meer.

• 02 Mei 2010 - 14:27

Jan Vander Flier:

Hallo daar in Frisco!
    Wat zullen jullie heerlijk geslapen hebben met een jetleg in de kraag. Geniet ook van de pancakes en maplejuice.
    Tot later,
    Jan.